فوتبال سرا

فوتبال سرا

وبلاگی درمورد فوتبال ایران
فوتبال سرا

فوتبال سرا

وبلاگی درمورد فوتبال ایران

باخت سنگین سپاهان در برابر الاهلی

هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا

باخت سنگین سپاهان در برابر الاهلی


سپاهان در دیدار چهارم خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی شکست خورد.


تیم فوتبال سپاهان در چهارمین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 22:15 دقیقه به مصاف الاهلی عربستان رفت.


به گزارش فارس ،نماینده فوتبال ایران همچون بازی مرحله رفت خود مقابل الاهلی نمایش خوبی از خود ارائه نکرد و در این مسابقه با نتیجه 4 بر یک شکست خورد.


سپاهان با این باخت با همان 3 امتیاز در رده سوم جدول ماند. الاهلی با کسب 12 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و الغرافه با 9 امتیاز در رده دوم جای گرفته است.


با احتساب این نتیجه الغرافه در صورت کسب یک امتیاز دیگر صعودش به مرحله بعد قطعی می‌شود. بدین ترتیب زردپوشان اصفهانی که همیشه در آسیا عملکرد خوبی داشته‌اند در آستانه حذف از لیگ قهرمانان قرار گرفتند.


سپاهان با توجه به فشردگی بازی‌هایش در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا در این دیدار همانطور که کرانچار اعلام کرده بود با ترکیبی متفاوت در میدان حاضر شد و به بسیاری از بازیکنان اصلی خود استراحت داد.


در این دیدار مصطفی عباس 45 و 50، برنو سزار 67 از روی نقطه پنالتی و الخمیس 90+1 برای الاهلی گلزنی کردند. تک گل سپاهان را جالویچ 82 به ثمر رساند.


با این شکست نمایندگان فوتبال ایران در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در هفته چهارم مرحله گروهی مقابل نمایندگان عربستان هت‌تریک کردند و متحمل 3 شکست شدند.


داور در این دیدار به حسن جعفری و محمد غلامی از سپاهان کارت زرد نشان داد.


در دیگر دیدار این گروه الغرافه قطر و النصر امارات از ساعت 20 به مصاف یکدیگر رفتند که الغرافه موفق شد حریف خود را 3 بر یک شکست دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد