فوتبال سرا

فوتبال سرا

وبلاگی درمورد فوتبال ایران
فوتبال سرا

فوتبال سرا

وبلاگی درمورد فوتبال ایران

استقلال الریان را در هم کوبید وپرواز کرد

استقلال 3- الریان 0

استقلال، یک قدم تا صعود


استقلال با برتری سه بر صفر برابر الریان در یک قدمی صعود به مرحله‌ی بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.


تیم فوتبال استقلال ایران از ساعت 21 در ورزشگاه آزادی و در حضور بیش از 25 هزار تماشاگر به مصاف تیم الریان قطر رفت که بازی با نتیجه 3 بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

به گزارش فارس، فرهاد مجیدی در دقیقه 45 با یک ضربه سر و هاشم بیگ‌زاده در دقیقه 73 با یک ضربه فنی و آرش برهانی در دقیقه 90+1 گل‌های استقلال را به ثمر رساندند.

آندره حداد داور لبنانی به تاباتا و موسی هارون از الریان و مهدی رحمتی از استقلال کارت زرد نشان داد. الانزی بازیکن تیم الریان قطر در دقیقه 74 کارت قرمز گرفت و از میدان اخراج شد.

استقلال با این برد 10 امتیازی شد و صدرنشین گروه D باقی ماند. الریان قطر هم با 4 امتیاز آخرین تیم جدول است و حذفش از رقابت‌ها قطعی شد.

استقلال یک قدم تا صعود به مرحله بعدی فاصله دارد و اگر دیدار دو تیم الهلال عربستان و العین امارات که از آغاز شده مساوی تمام نشود صعود استقلال به مرحله بعدی قطعی است در غیر اینصورت هر سه تیم استقلال، الهلال و العین شانس صعود دارندو به نتایج روز آخر کشیده می‌شود. آخرین بازی استقلال در امارات مقابل العین است. الهلال تا دقیقه30 با نتیجه 2 بر صفر از العین امارات پیش است.

*ترکیب استقلال:

سید مهدی رحمتی، خسرو حیدری، علی حمودی، ساموئل، حنیف عمران‌زاده، جواد نکونام، مجتبی جباری، هاشم بیک‌زاده، پژمان منتظری، ایمان موسوی( از دقیقه 64 فرزاد حاتمی) و فرهاد مجیدی ( از دقیقه80 آرش برهانی)

سرمربی: امیر قلعه‌نویی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد