فوتبال سرا

فوتبال سرا

وبلاگی درمورد فوتبال ایران
فوتبال سرا

فوتبال سرا

وبلاگی درمورد فوتبال ایران

نکونام با استقلال به توافق نرسید

واضح بگویند من را می خواهند یا نه

نکونام با استقلال به توافق نرسید


کاپیتان تیم ملی گفت: امیدوارم همه با هواداران رو راست باشند و اگر چیزی هست بیان کنند. خودم حرفهایم را راحت زدم.


جواد نکونام پس از پایان جلسه با فتح الله زاده درباره دلیل حضورش در این جلسه عنوان کرد:کار شخصی داشتم و برای تمدید قرارداد نیامده بودم.

به گزارش اوج نیوز، خبرنگاران سوال کردند حال مدیرعامل استقلال چطور بود که او گفت:حال فتح الله زاده خوب بود.

وی درباره اینکه آیا با قلعه نوعی صحبت کرده است یا نه اظهار داشت:هیچ صحبتی با قلعه نوعی نداشتم.

خبرنگاران گفتند تمایل نبوده یا فرصت ایجاد نشده است؟

نکونام پاسخ داد:فعلا که خودم در استراحت هستم وکارهای سال گذشته ام را انجام می دهم.حتما باشگاه و مربیان هم مشغله دارند.

وی افزود:شاید هفته آینده این دیدار اتفاق بیفتد.باشگاه مختار است و می تواند درباره من تصمیم بگیرد.من حرفهایم را به فتح الله زاده زدم و چیزهایی که مربوط به باشگاه می شد را بیان کردم.هر کسی هم صحبتی دارد با باشگاه مطرح کند.من بازیکن باشگاه هستم نه شخص.

هافبک فصل گذشته استقلال درباره اینکه به نظر می رسد باشگاه وی را برای فصل بعد نمی خواهد گفت:اگر اینطور است باشگاه رسما اعلام کند و هر وقت هم اعلام کردند من برای فصل بعد تصمیم می گیرم.هواداران متوجه همه چیز هستند و کسی نباید از هواداران سواستفاده کند ولی برخی می کنند.اگر چیزی هست می توانند راحت بیان کنند.برایم مهم نیست.امیدوارم همه با هواداران رو راست باشند و اگر چیزی هست بیان کنند.خودم حرفهایم را راحت زدم.بهتر است با هواداران راحت باشند.شرایط باید جوری باشد که همه راحت حرفهایشان را بزنند.ایرادی ندارد که من را بخواهند یا نخواهند.

پرسش های خبرنگاران درباره قلعه نوعی ادامه داشت که نکونام گفت:من کاری ندارم.اگر سوال درباره من هست پاسخ می دهم.

خبرنگاری پرسید شاید قلعه نوعی آن حرف شما را پس از بازی برگشت مقابل الشباب که باید آدم کسی باشی تا بازی کنی به خودش گرفته است .

او گفت:من منظورم را گفته ام و خود آن فرد متوجه شده است با او بودم.مردانگی کردم که در یک فصل حرف نزدم.قهر نکردم تا به خاطر پولم به تمرین نیایم.یک سال حرفی درباره پولم نزدم.آخر فصل حقم بود حرفم را بزنم.هواداران این را می دانند.من یک سال خوب را با استقلال پشت سرگذاشتم و مثل خیلی ها در وسط فصل قهرنکردم و به تیم و باشگاه فشار نیاوردم.هواداران هم متوجه این موضوع هستند.هر وقت باشگاه بگوید تو را نمی خواهیم می روم.

نکونام درباره اظهارنظر مهدی کیانی که گفته پیراهن شماره 6 را برایش نگه می دارد گفت:آنها به من لطف دارند.با بازیکنان تراکتور یا در تیم ملی همبازی بودم یا مقابلشان بازی کردم.منتظر مشخص شدن شرایط استقلال هستم.

وی درباره اینکه تا چه زمانی برای استقلال صبر می کند گفت:من بازیکن باشگاه هستم وقرداد دارم.باید بگویند تو را می خواهیم یا نه.

نکونام خاطرنشان کرد:همانطور که گفتم برای کار شخصی امروز آمده بودم.فعلا هم قرار بعدی فعلا نداریم.اگر بخواهند قرار داریم اگر نخواهند نداریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد