فوتبال سرا

فوتبال سرا

وبلاگی درمورد فوتبال ایران
فوتبال سرا

فوتبال سرا

وبلاگی درمورد فوتبال ایران

۸ سرخابی در آستانه از دست دادن دربی ۷۸

هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر از پنجشنبه با برگزاری دیدار ذوب‌‌آهن و نفت تهران آغاز می‌شود و سایر دیدارهای این هفته شنبه برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، بر همین اساس تیم‌های استقلال و پرسپولیس در بازی‌های هفته بیست و دوم خود که حکم پیش دربی را دارد به ترتیب در تهران و اهواز به مصاف استقلال خوزستان و فولاد خواهند رفت و نکته قابل توجه اینکه در ترکیب پرسپولیس ۳ بازیکن دو اخطاره و در ترکیب استقلال هم ۵ بازکین دو اخطاره هستند که با دریافت کارت زرد در دیدار روز شنبه دربی ۷۸ را از دست خواهند داد.

در سایت سازمان لیگ از آندرانیک تیموریان، پژمان نوری، مجید غلام‌نژاد، هاشم بیک زاده و مهرداد اولادی به عنوان دوکارته‌های استقلال و از پرسپولیس محسن مسلمان، امید عالیشاه و حسین ماهینی به عنوان دواخطاره‌های پرسپولیس نام برده شده است.

نکته جالب اینکه از محمدرضا خانزاده در لیست پرسپولیس و از فرهاد مجیدی در لیست استقلال با وجود جدایی بازیکن پرسپولیس و خداحافظی کاپیتان استقلال همچنان به عنوان دو اخطاره در ترکیب این دو تیم نام برده شده است.

پرسپولیس برای بازی شنبه مقابل فولاد خلعتبری و حقیقی را به خاطر ۳ اخطاره بودن در اختیار ندارد و از سوی دیگر استقلال با ترکیب کامل مقابل همنام اهوازی به میدان می‌رود.

دربی ۷۸ جمعه ۲۷ دی‌ماه برگزار می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد