فوتبال سرا

فوتبال سرا

وبلاگی درمورد فوتبال ایران
فوتبال سرا

فوتبال سرا

وبلاگی درمورد فوتبال ایران

رحمتی:آمپول لعنتی باعث خداحافظی‌ام شد، تا ابد طرفدار استقلال می مانم

رحمتی:آمپول لعنتی باعث خداحافظی‌ام شد، تا ابد طرفدار استقلال می مانم

kianosh

کیانوش رحمتی ،‌در خصوص خداحافظی‌اش از فوتبال اظهار داشت:‌ پس از مصدومیتی که در کرمان برای من به وجود آمد و آن آمپول لعنتی که به پایم تزریق شد دیگر نتوانستم به خوبی تمرینات خود را دنبال کنم. ۵-۴ ماه در راه رفتن هم با مشکل روبرو بودم البته هم‌اکنون دوران مصدومیتم را پشت سر گذاشتم اما با توجه به اینکه چندین ماه تمرین نکردم فکر می‌کنم دیگر نمی‌توانم شرایط خوبی داشته باشم و بهتر است جوان‌ها جای ما را بگیرند.

وی در مورد اینکه آیا برای این تصمیم با کسی هم مشورت کرده، افزود: با چند دوست و مربیان خود صحبت کردم. آنها حرف‌هایی به من زدند اما در پایان به من گفتند که تصمیم با خودم است. در یکی دو سال اخیر مصدومیت‌های زیادی گریبان‌گیر من شد و واقعا از این موضوع خسته شده‌ام. دلم برای فوتبال تنگ می‌شود اما چاره‌ای جز این کار نداشتم زیرا دیدم نمی‌توانم انتظاراتی که خودم دارم را برآورده کنم و این مهم‌ترین مسئله است. شاید بتوانم از این فوتبال پولی دربیاورم اما زمانی که رضایت نداشته باشم برایم دلچسب نخواهد بود.

هافبک سابق پاس، استقلال و سایپا در خصوص اینکه بهترین و بدترین خاطره دوران فوتبالش چیست، گفت: هرچند که در اواخر من در مس بازی نکردم اما بدترین خاطره‌ام مربوط به سقوط این تیم می‌شود. بهترین خاطراتم زمانی بود که چندین قهرمانی با هواداران استقلال به دست‌ آوردم.از دوران بچگی به استقلال علاقه داشتم و همیشه استقلالی خواهم بود تا ابد طرفدار این تیم هستم.

وی در مورد اینکه آیا کلاس‌های مربیگری را آغاز خواهد کرد، تصریح کرد: من سال گذشته مدرک C را دریافت کردم و پاییز امسال هم برای دریافت مدرک B اقدام خواهم کرد. سال آینده هم برای مدرک A آسیا تلاش می‌کنم. هم‌اکنون در مجموعه شموشک گلستان مشغول به کار هستم و حالا باید ببینم شرایط چگونه می‌شود. امسال تیم نوجوانان‌مان توانست مقام چهارمی ایران را کسب کند.

رحمتی در پایان تأکید کرد: از تمام کسانی که در دوران فوتبالی‌ام برای من زحمت کشیدند تشکر می‌کنم. خیلی‌ها در این فوتبال حق به گردن من دارند. دلم هم برای این فوتبال تنگ می شود اما چاره‌ای ندارم. برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم این تیم بتواند نتایج لازم را کسب و دل هواداران را شاد کند.

نظرات 1 + ارسال نظر
... یکشنبه 29 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:12 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد